Szállítási és fizetési feltételek

A személyes átvétel minden esetben INGYENES

Amennyiben úgy dönt, hogy a megrendelt termékeket közvetlenül az ügyfélszolgálatunkon veszi át, Önt nem terheli semmilyen szállítási költség. A megrendelés átvételére hivatalos nyitvatartási ideje alatt van lehetőség.

Személyes átvételi pont:

Nespresso Szerviz - 1141 Budapest, Cinkotai út 91/C. (Hétfőtől-Péntekig 9-17 óráig)          
Az ügyfélszolgálaton történő átvétel esetén megrendelését kiegyenlítheti: készpénzben, vagy bankkártya használatával.

KISZÁLLÍTÁS 

Budapest és agglomerációjába – bruttó 2.000,- Ft/csomag áron
Kiszállítás előtt a termék árát rendezheti: online bankkártyás fizetéssel (SIMPLEPAY), átutalással, kiszállításkor kollégánknál készpénzben vagy bankkártyával.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Magyarországon a szállítást a Deutsche Post DHL Group részeként, A DHL Express Magyarország Kft. végzi.
(https://mydhl.express.dhl/content/experience-fragments/dhl/hu/hu/side-navigation/terms-conditions/master.html)

  • Belföldre bruttó 2.000,- Ft/csomag áron

Fizetési mód: a DHL szabályzata szerint. Bankkártyás fizetés.
Határdiő: ÁSZF-ben foglaltak szerint! rendszerint megrendelést követő 2. munkanapon a megrendelőnél van a rendelt termék.

Fizetési mód: Utánvét esetén készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál.
Egy küldemény maximális súlya 20 kg. Ezt meghaladó rendelés esetén a szállítás díját egyedileg egyeztetjük.

Amennyiben szállítási módként rendelése feladásakor a szállítási opciók közül a „DHL Express" alternatíva mellett dönt, úgy megrendelését futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. Kérjük miden esetben adja meg a telefonos elérhetőségét.

A rendelt árut a megrendelés leadásától számított legkésőbb 5 munkanapon belül szállítjuk ki.

Az Ön által megadott szállítási adatokat továbbítjuk szerződéses partnerünknek, a DHL futárszolgálatnak, akik az Ön által megadott szállítási címre viszik ki a megrendelt termék(ek)et, ahol azt helyben, személyesen veheti át.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomagok kiszállítása munkanapokon 8-16 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.

A futárszolgálat a kézbesítést a megadott címen kétszer kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra a futárszolgálat, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak!

Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt. Amennyiben sérült csomagolásban érkezett önhöz a csomag, és/vagy a termék sérülését is észleli, az eseményről jegyzőkönyv felvétele kötelező, melyet a kiszállítást végző DHL munkatárs Önnel együtt készít el a hibás kiszállítással egyidejűleg. Kérjük ilyen esetben ne vegye át a sérült csomagot!

Kérjük, hogy ilyen esetben haladéktalanul jelezze a problémát ügyfélszolgálatunk felé, hogy azt mielőbb orvosolhassuk.

Telefon: 00 36 1 784- 88-35
E-mail: ugyfelszolgalat@swisselectronic.com

FIZETÉSI MÓDOK

BANKI UTALÁS

Internetes megrendelését fizetheti banki átutalással is. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, úgy kérjük, hogy megrendelésének ellenértékét az alábbi számlára utalja át. Kérjük, hogy a megrendelés elküldése után elektronikus levélben visszaigazolt rendelési számot tüntesse fel átutalásának „Közlemény” rovatában. A kiszállítás a fizetendő összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően történik.

Az átutaláshoz szükséges banki adatok:

  • Kedvezményezett bankja: OTP Bank
  • Kedvezményezett neve: Swiss Electronic Kft.
  • Kedvezményezett adószáma: 23592298-2-42
  • Kedvezményezett számlaszáma: 11747006-27266708

UTÁNVÉTEL

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétel / Készpénz” fizetési módot. Ebben az esetben az átvételkor Ön a választott szállítási módnak megfelelően a rendelt termékek ellenértékét a kiszállítást végző partner vállalkozás futárának fizeti ki. Az utánvéttel történő fizetési mód Ön számára többletköltséggel nem jár.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

  • Simplepay bankkártyás fizetés
    • A fizetési módot a megrendeléskor választhatja ki. A megrendelt tételeket házhozszállításkor készpénzben, átutalással, MobilFizetéssel, és biztonságos online kapcsolaton keresztül – az OTP Bank internetes oldalán – a bank által elfogadott kártyatípusok segítségével is kiegyenlítheti.
      • Elfogadott bankkártyák:
      • MasterCard (dombornyomott)
      • Visa (dombornyomott)
      • American Express (dombornyomott)
      • Maestro
      • Visa Electron (nem dombornyomott)

Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

    • Annak érdekében, hogy biztosítsuk Önt afelől, hogy a tranzakciók lebonyolítása érdekében megadott hitelkártya-információk biztonságban vannak, a szolgáltató a tranzakció lebonyolítása előtt, alatt és után sem számítógépein, sem máshol nem tárolja a megadott hitelkártya-számot. A vásárlás folyamata és a bankkártyás fizetési tranzakció két, teljesen elkülönített rendszerben történik, azaz míg Ön a regisztrációt, termékek kiválasztását, a megrendelés feladását a www.kampitspince.hu weboldalon teszi meg, addig a bankkártyás tranzakció lebonyolítása a OTP üzemeltetésében lévő, biztonságos weboldalon történik meg. A szolgáltató semmilyen körülmények között nem szerez tudomást az Ön hitelkártya-információiról, de az OTP sem kapja meg a szolgáltatótól az Ön – regisztrációkor megadott – személyes adatait (név, cím, telefonszám, e-mail stb.).

.

Melyek a tranzakció lépései?

A „Megvásárolom” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal

.

További információk a bankkártyás fizetésről
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Mire figyeljen a vásárláskor?
– Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
– Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
– Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
– Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
– Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
– Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

.

Mikor veszik le a kártyámról a pénzt?
Amint a Fizetés gombra kattintott, megtörténik a tranzakció, és a kártyája meg lesz terhelve. Erről (amennyiben rendelkezik ilyen szolgáltatással) sms-ben értesül.

Hol találom a CVV kódot?
Ez egy 3 jegyű kód, a bankkártya hátoldalán található.

Mit tehetek ha lejárt a bankkártyám?
A lejárt bankkártya esetén az illetékes bank új kártyát bocsát ki Önnek. Amennyiben ez elmaradt, vegye fel a kapcsolatot bankjával.

Kell regisztrálnom a fizetéshez?
Amennyiben a bankkártyás fizetési módot választja, nem.

További kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal! 

swisslogo white
Szervizünk kizárólag Nespresso rendszerű készülékek javításával foglalkozik, ahogy webshopunkban is csak Nespresso kapszulák lefőzésére alkalmas kávégépek kaphatók. Alkatrészeket és kapszulákat nem árusítunk. Amennyiben készülékéhez valamilyen tartozékra van szüksége, kérjük, keresse a Nespresso Ügyfélszolgálatot, vagy fáradjon be egy Nespresso Boutique-ba. A netes vásárlás Simple Pay rendszeren keresztül történik.